SPIS TREŚCI
SŁOWO WSTĘPNE
Marek Chlanda
Pęknięte lusterko służącej (notatki)
Marek Sobczyk
„Dom głuchego” w cudzysłowie
Piotr Graczyk
Marek Chlanda. Sztuka badawcza
Bartosz Działoszyński
Immersja w sztuce – osiągnięcia, perspektywy, ograniczenia
Jaroslaw Lubiak
„Mózg historii” i plastyczność sztuki. Sztuka po plastiglomeracie
Kamil Gibas
Bioart. Biotechnologie na usługach sztuki współczesnej
Arkadiusz Żychliński
Autozapis. Z historii najnowszej (literackiego) pisania o sobie
Joanna Bednarek
Przełamywanie hierarchii wewnątrzliterackich na przykładzie weird fiction
Bartosz Dąbrowski
Bez niektórych rzeczowników, czyli: jaka wizja świata? – analiza porównawcza Sierpnia Brunona Schulza i ciernistych diod Leszka Onaka
Piotr Wisowski
Czy muzyka wywodzi się z naszego świata?
Bartosz Woźniak
Montaż i dystans
Marcin Gokieli
Fikcja filozoficzna
Mateusz Falkowski
Spóźnione zapiski o wygnaniu w sytuacji zgoła odmiennej
Cezary Woźniak
Wszystko czyste. Nic. Zero
Ewa Majewska
Słaba estetyka – w stronę feministycznej teorii awangardy
Łukasz Kołoczek
Przed bramą języka. Blanchot contra Heidegger
Olga Brewka
Heidegger i jego „teoria estetyczna”
Łukasz Flak
Sztuka w sferze cyfrowej – nowe wrażenia estetyczne czy łatwo osiągalny clickbait?