SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział I. Po co Tour de France jedzie i dlaczego w ogóle wyruszył?
1.1. Z jakiego powodu, analizując Tour de France dziś, trzeba spojrzeć w przeszłość
1.2. „Nikt nie jest w stanie przewidzieć, jak ten wynalazek zmieni świat”, czyli jak postrzegano rower przed pierwszym Tour de France
1.3. Świat jako wystawa
1.4. Kolarstwo jako przedstawienie
1.5. „Moralna regeneracja narodu”, czyli Tour de France i sprawa narodowa
1.6. Tour de France jako przedstawienie-idea(lne)
Rozdział II. Tour de France jako epopeja
2.1. Tour de France między materialnością a medialną reprezentacją
2.2. Narodowa „epopeja” w odcinkach, czyli Tour de France i codzienna prasa
2.3. Epickie wyznaczniki Tour de France
2.4. „Tytani szos”
Rozdział III. Tour de France jako performans pamięci
3.1. Tour de France jako miejsce pamięci?
3.2. Tour de France jako środowisko pamięci
3.3. Wielki finał na Polach Elizejskich
Rozdział IV. Tour de France jako widowisko
4.1. Tour de France w telewizyjnej transmisji
4.2. Tour de France na żywo
4.3. Scenariusz wyścigu
4.4. Rola i funkcja sportowego komentarza
Rozdział V. Performans wspomagany
Epilog
Bibliografia