SPIS TREŚCI
Tabele 7
Autorzy 9
Podziękowania 11
Uwagi dla czytelników 13
Wstęp. Korea w blasku jupiterów 15
Suk-Young Kim
I. Genealogie
1 Stawiając się mężczyźnie. Początki neoliberalizmu w koreańskiej muzyce popularnej 27
Roald Maliangkay
2 Klasa z Itaewon, styl z Gangnam i gwiazda z Yeouido. Rewolucja przemysłowa koreańskiego popu w latach dziewięćdziesiątych XX wieku 47
Hyunjoon Shin
II. Brzmienie K-popu
3 Dźwięk „K” w K-popie. Historia stylu 71
Jung-Min Mina Lee
4 Nagrywanie pejzażu dźwiękowego K-popu 101
Hye Won Kim
III. Tańczenie do K-popu
5 Choreografie z k-popowych wideoklipów tanecznych 129
Chuyun Oh
6 Ucieleśnianie przebojów k-popowych poprzez praktyki wykonywania coverów tanecznych 153
CedarBough T. Saeji
IV. Tworzenie idoli
7 K-popowi idole. Towary medialne, pracownicy afektywni i kapitaliści kulturowi 181
Stephanie Choi
8 Od K-popu do Z-popu. Panazjatycka produkcja, konsumpcja i obieg idoli 201
So-Rim Lee
V. Zespół, który zaskoczył świat
9 BTS, transmedia i hip-hop 227
Kyung Hyun Kim
10 Fenomen BTS 249
Suk-Young Kim i Youngdae Kim
11 Transkulturowy fandom. BTS i ARMY 269
Candace Epps-Robertson
VI. Obiegi przepływu K-popu
12 K-pop i warunek uczestnictwa. Zastępczość, afekt seryjny i „treści z prawdziwego życia” 297
Michelle Cho
13 Kultura shipowania idoli. Badanie queerowej seksualności wśród fanów K-popu 319
Thomas Baudinette
14 Śladami BTS. Globalny rozkwit turystyki k-popowej 339
Youjeong Oh
Indeks 359