SPIS TREŚCI
From Donders’ Dilemma to Objective Internal Assessment: How Experimental Developmental Psychology Can Contribute to Moral Education
Georg Lind
Kategoria rozwoju w psychologii life-span i jej metodologiczne implikacje
Marian Olejnik
Związek kompetencji poznawczych ze stylami tożsamości w różnych okresach rozwojowych
Ewa Gurba, Dorota Czyżowska
Tego nie było, czyli o pamięciowym efekcie negacji przy stwierdzaniu nieobecności czegoś u dzieci w wieku przedszkolnym
Józef Maciuszek, Paulina Materna
Nauczyciele wobec twórczości edukacyjnej
Małgorzata Lazar-Siekierka
Znaczenie autorstwa wytworów intelektualnych w szkole w zależności od koncepcji edukacji
Krzysztof Dudek
Sprawozdanie z XXVI Ogólnopolskiej Konferencji Psychologii Rozwojowej, Szczecin, 1–3 czerwca 2017 roku
Celina Timoszyk-Tomczak
Recenzja: Maria Kielar-Turska (red.) (2016), Starość. Jak ją widzi psychologia. Kraków: Wydawnictwo WAM Księża Jezuici
Władysława Pilecka
Recenzja: Georg Lind (2016), How to Teach Morality: Promoting Deliberation and Discussion, Reducing Violence and Deceit. Berlin: Logos Verlag
Małgorzata Steć