Od redaktorów
XX LAT IDMiKS
Agnieszka Hess: Adres dyrektora Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ z okazji jubileuszu XX-lecia jednostki
Teresa Sasińska-Klas: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej i jego wkład w rozwój nauk o mediach w Polsce w latach 1998–2018
Z PROBLEMÓW AKTUALNYCH
Monika Wawer: Robot journalism – czy w newsroomach przyszłości będą pracować automaty?
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Magdalena Szpunar: Koncepcja bańki fi ltrującej a hipernarcyzm nowych mediów
Wojciech Furman: Od pozornej wiedzy do komory pogłosowej i nadmiaru informacji. Krótki przegląd strachów medialnych
Magdalena Hodalska: #Humanity washed ashore. Visual metaphors and emotions in social media
Bogusława Dobek-Ostrowska: Mediatyzacja polityki w tygodnikach opinii w Polsce – między polityzacją a komercjalizacją
Andrzej Meler, Radosław Sojak, Anna Piechocka: Przełomy i kryzysy – zmiany medialnej reprezentacji środowisk politycznych w radiu i telewizji
MEDIA ZA GRANICĄ
Agnieszka Wszołek, Paweł Płaneta: The Discursive Image of Poland in Argentinean newspaper La Nación (2004–2016)
Z HISTORII MEDIÓW
Edyta Żyrek-Horodyska: Reforma prasy Émile’a de Girardin i jej polskie reperkusje 299
Agnieszka J. Cieślikowa: Władysław Umiński (1865–1954). Popularyzator przyrody i
MATERIAŁY
Krzysztof Stępniak: Reklama religijna jako odrębny rodzaj reklamy
RECENZJE, OMÓWIENIA, NOTY
Wojciech Kajtoch: Szkice polonistyczno-rusycystyczne (Michał Wilczewski), s. 342;
Monika Wawer, Maciej Kuciel: Reporter w przebraniu (Katarzyna Pokorna-Ignatowicz), s. 349; Jerzy Jarowiecki: Czasopisma dla dzieci i młodzieży oraz prasa młodzieżowa w Polsce w latach 1918–2000 (Mateusz Flont), s. 350.
KRONIKA NAUKOWA
Z Rocznika Historii Prasy Polskiej. Rocznik Historii Prasy Polskiej 2015, t. 18, nr 1 (37), nr 2 (38) (Adam Bańdo)
Od redaktorów
XX LAT IDMiKS
Agnieszka Hess: Adres dyrektora Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ z okazji jubileuszu XX-lecia jednostki
Teresa Sasińska-Klas: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej i jego wkład w rozwój nauk o mediach w Polsce w latach 1998–2018
Z PROBLEMÓW AKTUALNYCH
Monika Wawer: Robot journalism – czy w newsroomach przyszłości będą pracować automaty?
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Magdalena Szpunar: Koncepcja bańki fi ltrującej a hipernarcyzm nowych mediów
Wojciech Furman: Od pozornej wiedzy do komory pogłosowej i nadmiaru informacji. Krótki przegląd strachów medialnych
Magdalena Hodalska: #Humanity washed ashore. Visual metaphors and emotions in social media
Bogusława Dobek-Ostrowska: Mediatyzacja polityki w tygodnikach opinii w Polsce – między polityzacją a komercjalizacją
Andrzej Meler, Radosław Sojak, Anna Piechocka: Przełomy i kryzysy – zmiany medialnej reprezentacji środowisk politycznych w radiu i telewizji
MEDIA ZA GRANICĄ
Agnieszka Wszołek, Paweł Płaneta: The Discursive Image of Poland in Argentinean newspaper La Nación (2004–2016)
Z HISTORII MEDIÓW
Edyta Żyrek-Horodyska: Reforma prasy Émile’a de Girardin i jej polskie reperkusje 299
Agnieszka J. Cieślikowa: Władysław Umiński (1865–1954). Popularyzator przyrody i
MATERIAŁY
Krzysztof Stępniak: Reklama religijna jako odrębny rodzaj reklamy
RECENZJE, OMÓWIENIA, NOTY
Wojciech Kajtoch: Szkice polonistyczno-rusycystyczne (Michał Wilczewski), s. 342;
Monika Wawer, Maciej Kuciel: Reporter w przebraniu (Katarzyna Pokorna-Ignatowicz), s. 349; Jerzy Jarowiecki: Czasopisma dla dzieci i młodzieży oraz prasa młodzieżowa w Polsce w latach 1918–2000 (Mateusz Flont), s. 350.
KRONIKA NAUKOWA
Z Rocznika Historii Prasy Polskiej. Rocznik Historii Prasy Polskiej 2015, t. 18, nr 1 (37), nr 2 (38) (Adam Bańdo)
Od redaktorów
XX LAT IDMiKS
Agnieszka Hess: Adres dyrektora Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ z okazji jubileuszu XX-lecia jednostki
Teresa Sasińska-Klas: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej i jego wkład w rozwój nauk o mediach w Polsce w latach 1998–2018
Z PROBLEMÓW AKTUALNYCH
Monika Wawer: Robot journalism – czy w newsroomach przyszłości będą pracować automaty?
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Magdalena Szpunar: Koncepcja bańki fi ltrującej a hipernarcyzm nowych mediów
Wojciech Furman: Od pozornej wiedzy do komory pogłosowej i nadmiaru informacji. Krótki przegląd strachów medialnych
Magdalena Hodalska: #Humanity washed ashore. Visual metaphors and emotions in social media
Bogusława Dobek-Ostrowska: Mediatyzacja polityki w tygodnikach opinii w Polsce – między polityzacją a komercjalizacją
Andrzej Meler, Radosław Sojak, Anna Piechocka: Przełomy i kryzysy – zmiany medialnej reprezentacji środowisk politycznych w radiu i telewizji
MEDIA ZA GRANICĄ
Agnieszka Wszołek, Paweł Płaneta: The Discursive Image of Poland in Argentinean newspaper La Nación (2004–2016)
Z HISTORII MEDIÓW
Edyta Żyrek-Horodyska: Reforma prasy Émile’a de Girardin i jej polskie reperkusje 299
Agnieszka J. Cieślikowa: Władysław Umiński (1865–1954). Popularyzator przyrody i
MATERIAŁY
Krzysztof Stępniak: Reklama religijna jako odrębny rodzaj reklamy
RECENZJE, OMÓWIENIA, NOTY
Wojciech Kajtoch: Szkice polonistyczno-rusycystyczne (Michał Wilczewski), s. 342;
Monika Wawer, Maciej Kuciel: Reporter w przebraniu (Katarzyna Pokorna-Ignatowicz), s. 349; Jerzy Jarowiecki: Czasopisma dla dzieci i młodzieży oraz prasa młodzieżowa w Polsce w latach 1918–2000 (Mateusz Flont), s. 350.
KRONIKA NAUKOWA
Z Rocznika Historii Prasy Polskiej. Rocznik Historii Prasy Polskiej 2015, t. 18, nr 1 (37), nr 2 (38) (Adam Bańdo)
0.00 zł