1. Definicje profesji 13RYS HISTORYCZNY
2. Wykształcenie reżysera. Wybór tekstu 23
3. Przedrozumienie 30
4. Antyk 41ZAGADNIENIA PRAKTYCZNE
5. Średniowiecze 57
6. Odrodzenie 64
7. Barok 71
8. Klasycyzm. Oświecenie 78
9. Romantyzm 85
10. Realizm. Naturalizm 94
11. Modernizm 100
12. XX wiek 139
Uzupełnienia do części Rys historyczny 139
13. Praca z aktorem nad rolą 231Podsumowanie 351
14. Obsada 245
15. Pierwsza próba 252
16. Próby analityczne (interpretacja poszczególnych scen) 259
17. Próby analityczne (narracja sceniczna) 266
18. Próby analityczne (analiza postaci) 274
19. Budowa sytuacji scenicznej (przestrzeń) 280
20. Budowa sytuacji scenicznej (relacje między postaciami) 286
21. Budowa sytuacji scenicznej (konflikt, analiza postaci poprzez podtekst) 301
22. Sceny zbiorowe 306
23. Próby generalne 314
24. Scenografia 321
25. Muzyka 335
26. Kompozycja i rytm przedstawienia 341
Uzupełnienia do rozdziału Kompozycja i rytm przedstawienia 345
1. Definicje profesji 13RYS HISTORYCZNY
2. Wykształcenie reżysera. Wybór tekstu 23
3. Przedrozumienie 30
4. Antyk 41ZAGADNIENIA PRAKTYCZNE
5. Średniowiecze 57
6. Odrodzenie 64
7. Barok 71
8. Klasycyzm. Oświecenie 78
9. Romantyzm 85
10. Realizm. Naturalizm 94
11. Modernizm 100
12. XX wiek 139
Uzupełnienia do części Rys historyczny 139
13. Praca z aktorem nad rolą 231Podsumowanie 351
14. Obsada 245
15. Pierwsza próba 252
16. Próby analityczne (interpretacja poszczególnych scen) 259
17. Próby analityczne (narracja sceniczna) 266
18. Próby analityczne (analiza postaci) 274
19. Budowa sytuacji scenicznej (przestrzeń) 280
20. Budowa sytuacji scenicznej (relacje między postaciami) 286
21. Budowa sytuacji scenicznej (konflikt, analiza postaci poprzez podtekst) 301
22. Sceny zbiorowe 306
23. Próby generalne 314
24. Scenografia 321
25. Muzyka 335
26. Kompozycja i rytm przedstawienia 341
Uzupełnienia do rozdziału Kompozycja i rytm przedstawienia 345
0.00 zł