EN

Potęga wizerunków

Studia z historii i teorii oddziaływania

Seria: Cultura

Liczba stron: 544 Format: B5 Rok wydania: 2005 Data premiery: 01.01.2006

Opis książki

Odważna książka na temat reakcji na przedstawienia wizualne [...]. Freedberg pomaga nam dostrzec, że nie można w sposób zadowalający mówić o wizerunkach i sztuce, jeśli nie weźmie się pod uwagę całego bogactwa i zróżnicowania ludzkich reakcji, od niskich impulsów przeważających w odniesieniu do przedstawień popularnych po wyrafinowanie wielkich wizji na przestrzeni wieków. Nie jest to książka o historii sztuki. Dotyczy ona związków między ludźmi i wizerunkami na przestrzeni dziejów. W orbicie swych zainteresowań świadomie umieszcza wszystkie wizerunki, a nie tylko te, które uznaje się za sztukę. Wyrasta ona z wieloletniego przekonania o słuszności poglądów, które historia sztuki w swej tradycyjnej – i najbardziej rozpowszechnionej – postaci albo lekceważy, albo nie potrafi odpowiednio wyrazić.

(Z wprowadzenia)

 
 
 
Język publikacji Polski/Polish
Autorzy David Freedberg
ISBN: 83-233-1975-8
Kraj pochodzenia producenta: Polska

POLECANE KSIĄŻKI

Marcus Rosenlund

Gdy pogoda zmienia bieg historii

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

49,99 zł
39,99 zł
red. Łukasz Tischner, Agnieszka Bielak

Literatura a religia – wyzwania epoki świeckiej. Tom 2

(Oprawa miękka)

46,20 zł
36,96 zł
Victoria M. Boone

Wychowując dziecko z autyzmem

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

37,00 zł
29,60 zł
Lydia Pyne

Prawdziwe fałszerstwa

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

48,90 zł
39,12 zł

NOWOŚCI

slide 6 to 9 of 20

Ta strona wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej...