I.1. Zagadnienia dotyczące praktyk audialnych niezwiązanych z muzyką 20
I.2. Praktyki muzyczne 29
I.2.1. Edukacja muzyką w kulturze chińskiej 30
I.2.2. Muzyka a teoria sztuki 38I.3. Zagadnienia niezwiązane bezpośrednio z dźwiękiem i słuchaniem, ale z nich wynikające 40
I.3.1. Qìyùn jako zasada sztuki 44
II.1. Praktyka 59
II.1.1. Sztuka jako działanie 63
II.1.2. Droga sztuki 64
II.2. Konfucjańska koncepcja muzyki 66
II.3. Daoistyczna koncepcja muzyki 77
II.3.1. Laozi 80
II.3.2. Zhuangzi 89
II.4. Qíndào – muzyczna praktyka filozofów 102
II.4.1. Gǔqín – wprowadzenie 102
II.4.2. Gŭqín – dźwięk 107
II.4.3. Praktyka filozoficzna – granie, słuchanie 114
II.4.4. Qìyùn w praktyce dźwiękowej 116
II.4.5. Ji Kang – naturalizm 125
II.4.6. Wúxīn 132
II.4.7. Przedłużony dźwięk 138
III.1. MUZYKA 162
III.1.1. Dźwięk 162
III.1.2. Rozumienie muzyki 167
III.1.3. Eduard Hanslick 171
III.1.4. Structural listening 177
III.2. Sztuka dźwięku 182
III.2.1. Dźwięk 184
III.2.2. Słuchanie 208
III.2.3. Umysł 215
III.2.4. Sound art 219
III.2.5. Soundscape 225
III.2.6. Deep Listening 234
III.2.7. Swobodna improwizacja w muzyce 243
III.2.7.1. Słuchanie 257
III.2.7.2. Porządek spontaniczny 258
IV.1. Dźwiękowa praktyka filozoficzna 269IV.1.1. Wschód na Zachodzie 270
IV.2. Sonic philosophy i philosophy of sound art 299
IV.2.1. Sonic philosophy 300
IV.2.2. Philosophy of sound art 307
IV.3. W stronę listening philosophy 319
I.1. Zagadnienia dotyczące praktyk audialnych niezwiązanych z muzyką 20
I.2. Praktyki muzyczne 29
I.2.1. Edukacja muzyką w kulturze chińskiej 30
I.2.2. Muzyka a teoria sztuki 38I.3. Zagadnienia niezwiązane bezpośrednio z dźwiękiem i słuchaniem, ale z nich wynikające 40
I.3.1. Qìyùn jako zasada sztuki 44
II.1. Praktyka 59
II.1.1. Sztuka jako działanie 63
II.1.2. Droga sztuki 64
II.2. Konfucjańska koncepcja muzyki 66
II.3. Daoistyczna koncepcja muzyki 77
II.3.1. Laozi 80
II.3.2. Zhuangzi 89
II.4. Qíndào – muzyczna praktyka filozofów 102
II.4.1. Gǔqín – wprowadzenie 102
II.4.2. Gŭqín – dźwięk 107
II.4.3. Praktyka filozoficzna – granie, słuchanie 114
II.4.4. Qìyùn w praktyce dźwiękowej 116
II.4.5. Ji Kang – naturalizm 125
II.4.6. Wúxīn 132
II.4.7. Przedłużony dźwięk 138
III.1. MUZYKA 162
III.1.1. Dźwięk 162
III.1.2. Rozumienie muzyki 167
III.1.3. Eduard Hanslick 171
III.1.4. Structural listening 177
III.2. Sztuka dźwięku 182
III.2.1. Dźwięk 184
III.2.2. Słuchanie 208
III.2.3. Umysł 215
III.2.4. Sound art 219
III.2.5. Soundscape 225
III.2.6. Deep Listening 234
III.2.7. Swobodna improwizacja w muzyce 243
III.2.7.1. Słuchanie 257
III.2.7.2. Porządek spontaniczny 258
IV.1. Dźwiękowa praktyka filozoficzna 269IV.1.1. Wschód na Zachodzie 270
IV.2. Sonic philosophy i philosophy of sound art 299
IV.2.1. Sonic philosophy 300
IV.2.2. Philosophy of sound art 307
IV.3. W stronę listening philosophy 319
0.00 zł