Zobacz więcej

Nowa audiowizualność

- nowy paradygmat kultury?

Pod redakcją: Iwona Kolasińska-Pasterczyk, Eugeniusz Wilk

Seria: Film i Media Audiowizualne

Liczba stron: 424Format: B5Data wydania: 18.09.2008

Opis książki

Za pojęciem „nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem „uniwersum totalnego monitora” i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie „nowej audiowizualności”.




KSIĄŻKA DOSTĘPNA W
Język publikacjiPl
ISBN: 978-83-233-2516-1

POLECANE KSIĄŻKI

NOWOŚCI

Ta strona wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej...