EN
Okładka książki Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Spis treści, fragmenty, recenzje

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)

Charakter i efekty perswazyjne

Liczba stron: 420 Format: 15,8x23,5 cm Data publikacji: 06.09.2023 Data wydania e-booka: 08.09.2023

Opis książki

Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora

Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez Czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej.
Z recenzji dra hab. Radosława Mącika, prof. UMCS

O Autorce

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka – adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka i współautorka opracowań naukowych i popularnonaukowych z zakresu zachowań konsumentów, komunikacji marketingowej w internecie oraz różnic kulturowych, wydawanych w Polsce i za granicą. Rozwija zainteresowania w obszarze metodologii badań naukowych. Obecnie w pracy badawczej analizuje zachowania konsumentów (m.in. zachowania prośrodowiskowe) i komunikację online, skupiając się na efektach perswazyjnych komunikacji electronic word of mouth (eWOM).
Język publikacji polski
Tytuł w języku angielskim Electronic Word of Mouth Communications (eWOM): Characteristic Features and Persuasive Effects
Wydanie pierwsze
Projekt okładki Marta Jaszczuk
ISBN: 978-83-233-5269-3
e-ISBN (pdf): 978-83-233-7474-9
Kraj pochodzenia producenta: Polska

POLECANE KSIĄŻKI

Okładka ksiązkiWłasnymi ciałami mierzymy tę ziemię
Tsering Yangzom Lama

Własnymi ciałami mierzymy tę ziemię

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

71,50 zł
57,20 zł
Okładka książki Terapia rodzin oparta na mentalizacji
Eia Asen, Peter Fonagy

Terapia rodzin oparta na mentalizacji

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

62,00 zł
49,60 zł
Nicola Temple

Najlepiej spożyć przed…

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

45,00 zł
36,00 zł
Claire L. Evans

Pionierki Internetu

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

47,99 zł
38,39 zł

NOWOŚCI

Okładka książki Kobiety i dziewczyny w spektrum autyzmu
Sarah Hendrickx

Kobiety i dziewczyny w spektrum autyzmu

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

67,99 zł
54,39 zł
Okładka książki Z wrażliwości serca…
Janina Kostkiewicz

Z wrażliwości serca…

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

49,35 zł
39,48 zł
Okładka książki Przenikania
red. Anna Walczuk , Józef Kuffel

Przenikania

( Oprawa miękka )

48,30 zł
38,64 zł
Okładka książki 25 milionów iskier
Andrew Leon Hanna

25 milionów iskier

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

45,00 zł
36,00 zł
Uniwersytet przestrzenią wolności
Jacek Popiel

Uniwersytet przestrzenią wolności

( Oprawa twarda )

40,00 zł
32,00 zł
Okładka książka Translacje teorii
Weronika Szwebs

Translacje teorii

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

46,99 zł
37,59 zł
Okładka książki Potęga języka
Viorica Marian

Potęga języka

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

74,00 zł
59,20 zł
Okładka książki Geohistory of Galicia 1772–1918
red. Tomasz Kargol

Geohistory of Galicia 1772–1918

( Oprawa twarda )

65,10 zł
52,08 zł
okładka książki Powrót do świętych lasów
Lorenzo Colantoni

Powrót do świętych lasów

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

42,00 zł
33,60 zł
Okładka książki Przygody człowieka tworzącego
red. Magdalena Popiel , Mateusz Antoniuk

Przygody człowieka tworzącego

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

47,25 zł
37,80 zł
Okładka ksiązki Dzieci szatana, Il regno doloroso
Stanisław Przybyszewski

Dzieci szatana, Il regno doloroso

( Oprawa twarda )

91,35 zł
73,08 zł
Okładka książki Nomadyczność. Podmioty – przestrzenie – pojęcia
red. Jakub Kornhauser , Zofia Małysa-Janczy

Nomadyczność

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

50,40 zł
40,32 zł
okładka książki Mrok jest miejscem
Ariadna Castellarnau

Mrok jest miejscem

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

40,00 zł
32,00 zł
Okładka książki Transkreacje
Gabriel Borowski

Transkreacje

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

47,25 zł
37,80 zł
Okładka książki Alternatywnie
red. Janina Czapska

Alternatywnie

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

51,45 zł
41,16 zł
Okładka książki Człowiek, samorząd i państwo wobec zagrożeń zabytków w trakcie pokoju i w czasie wojny
red. Piotr Dobosz , Adam Kozień , Joanna Kotulska , Aleksander Pyrzyk , Tomasz Waltoś

Człowiek, samorząd i państwo wobec zagrożeń zabytków w trakcie pokoju i w czasie wojny

( Oprawa miękka )

47,25 zł
37,80 zł
okładka ksiązki Badania oparte na danych dotyczących zdrowia
51,45 zł
41,16 zł
Okładka książki Rachunkowość zarządcza i rachunek kosztów w teorii i studiach przypadków
51,45 zł
41,16 zł
Okładka książki Kilka słów o skuteczności nauki o uzdrawianiu
Józef Dietl

Kilka słów o skuteczności nauki o uzdrawianiu

( Oprawa twarda )

20,00 zł
16,00 zł
Okładka książki Zarządzanie zielonymi hotelami
Marek Bugdol , Daniel Puciato

Zarządzanie zielonymi hotelami

( Oprawa miękka )

51,45 zł
41,16 zł

Ta strona wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej...