EN
Okładka książki Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Spis treści, fragmenty, recenzje

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)

Charakter i efekty perswazyjne

Liczba stron: 420 Format: 15,8x23,5 cm Data publikacji: 06.09.2023 Data wydania e-booka: 08.09.2023

Opis książki

Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora

Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez Czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej.
Z recenzji dra hab. Radosława Mącika, prof. UMCS

O Autorce

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka – adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka i współautorka opracowań naukowych i popularnonaukowych z zakresu zachowań konsumentów, komunikacji marketingowej w internecie oraz różnic kulturowych, wydawanych w Polsce i za granicą. Rozwija zainteresowania w obszarze metodologii badań naukowych. Obecnie w pracy badawczej analizuje zachowania konsumentów (m.in. zachowania prośrodowiskowe) i komunikację online, skupiając się na efektach perswazyjnych komunikacji electronic word of mouth (eWOM).
Język publikacji polski
Tytuł w języku angielskim Electronic Word of Mouth Communications (eWOM): Characteristic Features and Persuasive Effects
Wydanie pierwsze
Projekt okładki Marta Jaszczuk
ISBN: 978-83-233-5269-3
e-ISBN (pdf): 978-83-233-7474-9
Kraj pochodzenia producenta: Polska

POLECANE KSIĄŻKI

red. John R. Weisz, Alan Kazdin

Metody w psychoterapii dzieci i młodzieży oparte na dowodach

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

105,00 zł
84,00 zł
red. Łukasz Tischner, Agnieszka Bielak

Literatura a religia – wyzwania epoki świeckiej. Tom 2

(Oprawa miękka)

46,20 zł
36,96 zł
Eliane Brum

Kolekcjoner porzuconych dusz

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

39,90 zł
31,92 zł
Deb Dana

Teoria poliwagalna w praktyce

(Oprawa miękka ze skrzydełkami)

56,70 zł
45,36 zł

NOWOŚCI

Okładka książki Twentieth-Century Models of the Theatrical Work
Krzysztof Pleśniarowicz

Twentieth-Century Models of the Theatrical Work

( Oprawa twarda )

46,20 zł
36,96 zł
Okładka książki Alternatywnie
red. Janina Czapska

Alternatywnie

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

51,45 zł
41,16 zł
Okładka książki Z wrażliwości serca…
Janina Kostkiewicz

Z wrażliwości serca…

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

49,35 zł
39,48 zł
Okładka książki Potęga języka
Viorica Marian

Potęga języka

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

74,00 zł
59,20 zł
Okładka książki Kraszewski
Mateusz Skucha

Kraszewski

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

47,25 zł
37,80 zł
Okładka książki Technopaideia
red. Sebastian Borowicz , Joanna Hobot-Marcinek

Technopaideia

( Oprawa twarda )

57,75 zł
46,20 zł
Okładka książki Eine holprige W poszukiwaniu doskonałości dydaktycznej
red. Iwona Maciejowska , Anna Sajdak-Burska

W poszukiwaniu doskonałości dydaktycznej

( Oprawa miękka )

48,30 zł
38,64 zł
okładka książki ASEAN
Jan Wiktor Tkaczyński

ASEAN

( Oprawa twarda )

51,45 zł
41,16 zł
Okładka książki Kobiety i dziewczyny w spektrum autyzmu
Sarah Hendrickx

Kobiety i dziewczyny w spektrum autyzmu

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

67,99 zł
54,39 zł
Okładka książki Wczesne objawy autyzmu
Mary Lynch Barbera

Wczesne objawy autyzmu

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

55,99 zł
44,79 zł
Okładka książki Spektrum immanencji
Cezary Woźniak

Spektrum immanencji

( Oprawa miękka )

48,30 zł
38,64 zł
Okładka książki Brak
Urszula M. Pilch

Brak

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

50,40 zł
40,32 zł
okładka książki Bohemiada konstytucyjna
Marek Bankowicz

Bohemiada konstytucyjna

( Oprawa twarda )

51,45 zł
41,16 zł
Okładka książki Kilka słów o skuteczności nauki o uzdrawianiu
Józef Dietl

Kilka słów o skuteczności nauki o uzdrawianiu

( Oprawa twarda )

20,00 zł
16,00 zł
Okładka książki Jedyna córka
Guadalupe Nettel

Jedyna córka

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

45,00 zł
36,00 zł
okładka książki Psychoterapia grupowa. Wydanie drugie
Irvin Yalom , Molyn Leszcz

Psychoterapia grupowa

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

131,99 zł
105,59 zł
Okładka książki Progress in Latin America (in the post-Covid reality)
47,25 zł
37,80 zł
okładka książki Lęk u dzieci. Wydanie II
Ronald Rapee , Ann Wignall , Susan Spence , Vanessa Cobham , Heidi Lyneham

Lęk u dzieci. Wydanie II

( Oprawa miękka ze skrzydełkami )

58,99 zł
47,19 zł
Okładka książki Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania
47,25 zł
37,80 zł

Ta strona wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej...