Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym
Liczba stron: 192Format: B5Rok wydania: 2006
Opis książki
Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym to książka będąca rezultatem badań przeprowadzonych w latach 2004-2005, wzbogaconych doświadczeniem praktycznym, przeprowadzonych w latach 2004-2005 przez zespół Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracownicy Katedry specjalizują się we wdrażaniu nowoczesnych metod zarządzania przedsiębiorstwami hotelarskimi, gastronomicznymi i uzdrowiskowymi. Działalność edukacyjna Katedry obejmuje kształcenie menadżerów dla sektora turystycznego i publicznego, jest zorientowana na kreowanie postaw przedsiębiorczych i programowanie produktów turystycznych w tamach kierunku Zarządzanie w turystyce. Katedra Zarządzania w Turystyce wraz z Polską Akademią Olimpijską od kilku lat prowadzi studia podyplomowe – Zarządzanie organizacjami sportowymi. Zapraszam studentów, naukowców i praktyków: przedsiębiorców i menadżerów sportu do lektury najnowszej publikacji Zespołu.
Prof. zw. dr hab. Małgorzata Bednarczyk, Kierownik katedry Zarządzania w Turystyce