SPIS TREŚCI
Spis treści
Monika Kostera, Bogusław Nierenberg: Wstęp. Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne 9
Jerzy Bralczyk: Zarządzanie 17
Marta Szeluga-Romańska: Rola menedżera w procesie komunikacji 21
Część I. Media dla komunikacji
Bogusław Nierenberg: Radio i zarządzanie – wizerunek a odpowiedzialność 39
Wiesław Godzic: Widz telewizji – menedżer mimo woli 53
Jan Kreft: Fasady i maski – współdziałanie menedżerów i dziennikarzy 63
Część II. Aspekty komunikacji w pracy menedżera
Bogusław Nierenberg: Anegdota w zarządzaniu 81
Roman Batko: Dialog i solidarność 93
Michał Zawadzki: „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur – ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej 107
Małgorzata Ćwikła: Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania 121
Jacek Ostaszewski: Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej 137
Monika Kostera, Joanna Średnicka: Poezja i zarządzanie – inspiracje dla menedżera humanisty 151
Część III. Obszary i narzędzia komunikacji
Sławomir Magala: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej 169
Tomasz Ochinowski: Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o pożytkach z historiografii organizacji 187
Aleksandra Przegalińska: Tracking aktywności – obietnica i zagrożenie dla menedżerów 203
Barbara Czarniawska: Posłowie 215
Bibliografia 219