SPIS TREŚCI
Afektywność trwania i pamięci. Od Redakcji „Przeglądu Kulturoznawczego”
Ewelina Twardoch-Raś
s. 159-163
The Travelling Memory of Poland and Poles in Jewish American Community and in Israel: The Carriers of Memory and Mnemonic Forms
Agata Szepe-Vratolis
s. 164-181
Pathosformel jako muzyczna magia afektu. O symbolu, patosie i operze na marginesie koncepcji Aby’ego Warburga
Magdalena Krasińska
s. 182-205
Costume Design of Beksan Wireng Bambangan Cakil Mangkunegaran Style: Study of Protagonist and Antagonist Visualization in Javanese Dance at Mangkunegaran
Sriyadi, Angga Febri Wibowo
s. 206-224
“New Is Always Sexualized”: Howard Chaykin’s Black Kiss (1988) as Critique and Celebration of Anti-Queer Tendencies
İbrahim Mertcan Alçınkaya
s. 225-240
Przeciw postępowi. Dobra wspólne i nieludzcy sojusznicy podporządkowanych w Mokradłach Marii Turtschaninoff
Paulina Borsuk
s. 241-259
Odmowa identyfikacji: o zespoleniu, diagnozie i dostępie. Wokół Wczoraj byłaś zła na zielono Elizy Kąckiej
Natalia Pamuła
s. 260-274
Kinematograficzne inscenizacje Jeffa Walla między dwiema przestrzeniami
Kamil Lipiński
s. 275-286