SPIS TREŚCI
Tom zawiera.:
nr 3 (21) 2014
- Małgorzata Radkiewicz – Kobiety w historii kina i fotografii w Galicji
- Maggie Humm – Modernist Women and Cinema
- Marianna Michałowska – Fotografia domowa: między dokumentem a prywatnym eksperymentem artystycznym
- Paulina Haratyk – Wspomnienia krakowskich kinomanek. Historia mówiona jako metoda badania recepcji kina
- Martyna Nowicka – Profesjonalistki. O zawodowych fotografkach w Galicji
- Małgorzata Radkiewicz – Galicyjskie kobiety w polskiej kulturze filmowej lat dwudziestych i trzydziestych XX wieku
- „Muszę robić to, co zawsze chciałem robić: myśleć” – z Didierem Eribonem rozmawia Wojciech Śmieja pogranicza i transgresje
nr 4 (22) 2014
- Dorota Sajewska, Wojciech Szymański – Wielka Wojna: amnezja i anamneza
- Izabela Curyłło-Klag – Niepokoje o postczłowieczeństwo: Witkacy i Wyndham Lewis a doświadczenie Wielkiej Wojny
- Robert Kusek – „Trucizna płynąca w moich żyłach”: postpamięć Wielkiej Wojny we współczesnych narracjach (auto)biograficznych
- Dorota Sajewska – Antyherosi. Teatr na froncie Wielkiej Wojny
- Aleksandra Szczepan – Traumatyczna niepamięć: doświadczenie Wielkiej Wojny w polskiej literaturze dwudziestolecia
- Wojciech Szymański – „O jedno tylko proszę skromnie, nie zapomnijcie nigdy o mnie”. Zachodniogalicyjskie cmentarze wojenne w świetle nowych problemów i perspektyw badawczych
- Anna Branach-Kallas – 1914 – antyopera Wielkiej Wojny
- Robert Kusek, Wojciech Szymański – Wojna o pamięć: Wielka Wojna w literaturze kanadyjskiej
- Eugeniusz Wilk – Kulturoznawstwo na rozdrożu?
ISSN 1895-975X, e-ISSN 2084-3860