EN

Marketing i reklama

 
8 produktów Pokaż
z 1 stron
Okładka książki Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)

(Nakład wyczerpany)

46,20 zł
36,96 zł
Niedostępny
Okładka książki Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
46,20 zł
32,34 zł
red.Sebastian Kopera , Marta Najda-Janoszka , Małgorzata Bednarczyk

E-przedsiębiorczość

(Oprawa miękka)

39,90 zł
31,92 zł
red.Sebastian Kopera , Marta Najda-Janoszka , Małgorzata Bednarczyk

E-przedsiębiorczość

(Ebook)

39,90 zł
27,93 zł
Melanie C Green , Timothy C. Brock

Perswazja

(Oprawa miękka)

51,45 zł
41,16 zł
Niedostępny
Okładka Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych.
Jolanta Szymkowska-Bartyzel

Amerykański mit polski konsument

(Ebook)

23,58 zł
16,51 zł
Jarosław Flis

Samorządowe public relations

(Oprawa miękka)

45,99 zł
36,79 zł
Niedostępny
Jarosław Flis

Samorządowe public relations

(Ebook)

21,14 zł
14,80 zł
z 1 stron

Ta strona wykorzystuje pliki cookies.

Dowiedz się więcej...