Rozdział 1. Świat zmysłów klienta 17CZĘŚĆ II. STOSOWANIE NAJLEPSZYCH STRATEGII KLINICZNYCH
Rozdział 2. Ocena wrażliwości sensorycznej 41
Rozdział 3. Czym są zaburzenia integracji sensorycznej? 61
Rozdział 4. Uzyskiwanie wglądu i rozwijanie programu terapeutycznego 115Dodatek 297
Rozdział 5. Współpraca z terapeutami zajęciowymi i innymi specjalistami 150
Rozdział 6. Strategie wspierające rodziców 169
Rozdział 7. Współpraca ze szkołą 234
Rozdział 8. Przyszłość inteligentna sensorycznie 292
Rozdział 1. Świat zmysłów klienta 17CZĘŚĆ II. STOSOWANIE NAJLEPSZYCH STRATEGII KLINICZNYCH
Rozdział 2. Ocena wrażliwości sensorycznej 41
Rozdział 3. Czym są zaburzenia integracji sensorycznej? 61
Rozdział 4. Uzyskiwanie wglądu i rozwijanie programu terapeutycznego 115Dodatek 297
Rozdział 5. Współpraca z terapeutami zajęciowymi i innymi specjalistami 150
Rozdział 6. Strategie wspierające rodziców 169
Rozdział 7. Współpraca ze szkołą 234
Rozdział 8. Przyszłość inteligentna sensorycznie 292
0.00 zł